pareri iqos

În cele mai multe cazuri fetele care urmează să se căsătorească sunt surprinse cu o petrecere organizată într-un club. Urmează o seară presărată cu surprize care să uimească viitoarea mireasă și să-i ofere o experiență pe care să și-o amintească în cele mai plictisitoare zile de femeie măritată.

Prima zi – Sosirea în Cetatea Eternă
A doua zi – Desculțe la Vatican
A treia zi – Un espresso în loc de after-party

Dar viitoarea mea fină (căci da, eu urma să-i fiu nașă și să-i fiu alături în fața altarului), scorpioancă nelipsită de inițiativă, a zis că treaba cu party-ul burlăcesc nu este ceea ce vrea. Putem ieși în club, ca fetele, oricând, de ce să facem asta și acum, înainte de nuntă? Ne-a cerut un city-break în care să „break the rules” și să ne bucurăm de o experiență în adevăratul sens al cuvântului. Și ce experiență a fost…

Ne-am îmbarcat într-o zi de noiembrie într-un avion cu destinația Roma, nouă fete decise să cucerească Cetatea Eternă.

Prima zi – Sosirea în Cetatea Eternă

Am ajuns în Roma după un zbor scurt de 2 ore, timp în care nu ne-a stat gura, am vorbit între noi, prin rotație pe scaune astfel încât până am ajuns la destinație știam fiecare ce a mai făcut, dacă lucrurile pe plan afectiv, profesional au evoluat sau nu.

De când am pus piciorul în aeroportul Ciampino am început să facem planuri și să desenăm o hartă a punctelor turistice, fără să neglijăm viața de noapte. Planurile s-au concretizat și au luat forma finală la un pahar de Aperol într-un restaurat din inima Romei, unde am mâncat cel mai bun tiramisu.

Apoi ne-am retras în apartamentul de lângă Vatican, poziționat într-o clădire cu arhitectură impozantă, cu o ușă ca de fortăreață. Din momentul în care am intrat în clădire ne-a întâmpinat o vecină octogenară care ne vorbea într-o italiană precipitată. „Cred că doamna ne place” ne-am zis noi așa că i-am răspuns toate în cor „siiii!” chiar dacă nu știam la ce am spus „da” și am râs, a râs și ea și apoi ne-am văzut de drum până am ajuns la ușa apartamentului nostru care urma să ne fie casă 3 zile. Părea că măcar avem vecini primitori…

Apartamentul în care am stat a fost ideal compartimentat pentru 9 suflete de burlăcițe cu povești și profesii diferite (arhitecte, hr-iste, inginere, economiste) iar proprietarul ne-a întâmpinat cu un coș de bunătăți și vin roșu de Chianti. Ne-a povestit ce restaurante avem în jur și ne-a făcut câteva recomandări ca să mergem la sigur.

După ce am închis ușa în urma lui, ne-am relaxat la un pahar de vin și un IQOS, pentru cele dintre noi care fumau, apoi am cotropit cea mai mare cameră din apartament – bucătăria -,  unde am stat la discuții până ce a sunat clopotul de la Vatican a doua zi dimineață. De altfel, după părerea mea, un dispozitiv IQOS ar trebui să fie nelipsit dintr-un kit de călătorie, mai ales dacă vorbim despre o ocazie de distracție și de discuții lungi cu fetele.

Concluzii și păreri după prima zi:

• Pizza, pastele și tiramisu sunt mai gustoase și nu îngrașă atunci când le mănânci cu prietenele. Cel puțin așa îmi place să cred…
  • Dacă zâmbești mult chelnerului, primești un rând de digestive din partea casei.
  • Prieteniile sunt despre împărtășirea celor mai frumoase momente.

A doua zi – Desculțe la Vatican

A doua zi a început în viteză, cu degustarea unui espresso scurt în drum spre atracțiile principale ale Romei. Mai bifasem și cu alte ocazii aceste locuri, dar nu ne săturăm niciodată să ne bucurăm de măreția și farmecul minunățiilor care se găsesc pe orice stradă din Roma.

Așa că micul dejun nu a fost în pat, în pijamale din mătase și cu masca de castraveți pe față: am încercat să ne optimizăm timpul cum am putut mai bine. Ne-am împărțit pe echipe: cine vrea să mai vadă Colosseumul? Cine vrea să mănânce 30 de cupe de înghețată? Cine vrea shopping? După fiecare reprize de vizitat ne întâlneam spre următorul punct de pe lista alcătuită minuțios la venire.

Prânzul, în schimb, a fost în tihnă și luat pe îndelete. Ne-am tras sufletul și am pus la punct planul de seară, am cerut recomandări chelnerilor pentru un club ca leac în caz de final de burlăcie și am fost sfătuite că un anumit club cu nume de zeu hindus – Shari Vari – ar fi panaceul nostru.

Seara, am ajuns la apartament pentru o sesiune de magie cu make-up și ținute de club, așa că ne-am transformat rapid din turiste în petrecărețe. Magia a funcționat și gașca de nouă fete a avut parte de un party (hai că e un joc de cuvinte amuzant) pe care nu îl vom putea șterge prea curând din memoria colectivă.

Petrecerea a fost pe cinste și a avut toate ingredientele (pe care nu trebuie să le numim neapărat, pentru că niciun chef cu stele Michelin nu-și dezvăluie ingredientele secrete) care au garantat o seară minunată. Amintirile ne aduc și acum pe chip un zâmbet complice când ne revedem și povestim din priviri, fără să fie nevoie să rostim niciun cuvânt.

Ceea ce trebuie să menționez este că ne-am întors din club cu sandalele în mână și desculțe ca Venus a lui Botticelli (dar cu rochiile la locul lor), când majoritatea italienilor se pregăteau să meargă la slujbă de duminică. Așa că am traversat Vaticanul desculțe, cu tălpile murdare dar cu inima curată și ne-am trântit în paturile noastre comode pentru câteva ore. Odihna trebuia să mai aștepte puțin, doar era ultima zi de Roma.

Concluzii și păreri:

• Roma are un farmec aparte, în orice moment ai vizita-o și are puterea să te cucerească iar și iar.
  • O gașcă de fete organizate pot face tot ce își propun iar distracția este la loc de cinste.
  • Cel mai important, am reușit să nu uităm niciuna dispozitivele IQOS acasă, așa că am putut să ne bucurăm de gustul tutunului fără să ne îmbâcsim ținutele cu mirosul de fum ars.

A treia zi – Un espresso în loc de after-party

Ultima zi din aventura noastră a început cu un brunch luat la restaurantul de lângă noi. În atmosfera intimă a micului local italienesc i-am dat  viitoarei mirese o amintire din partea noastră – un pandantiv gravat cu inițialele noastre, pe care să îl poarte cu drag și care să-i amintească de momentele petrecute împreună.

În timp ce ne readunam puterile în fața unui espresso în loc de împărtășanie, după o noapte de dans, l-am rugat pe proprietarul apartamentului în care am stat să ne aranjeze transportul spre aeroport ca să ne bazăm că ajungem în aceeași zi în București și ne-a ajutat amabil.

În avion am fost cuminți, aproape tăcute dacă nu mai aducea câte una dintre noi la viață câte o amintire de pe ringul de dans. În același timp, o altă decizie înțeleaptă a fost să ștergem pozele din telefon. Ce se întâmplă în Roma, acolo trebuie să rămână…

Concluzii și păreri de final:

• 9 fete pot sta în același apartament și se pot bucura de fiecare clipă petrecută împreună.
  • Unitatea de grup și compatibilitatea membrilor sunt ingredientele-cheie într-o excursie cu multe suflete
  • Pentru succesul unei petreceri peste hotare este importanta atmosfera orașului, vibe-ul și viața de noapte

Ceea ce este minunat la amintirile frumoase, petrecute cu prietenele cu care ai crescut este că nu ți le poate lua nimeni, rămân în suflet și te încarcă cu energie oricând ai nevoie de ele. Și mai este ceva plăcut la amintiri… le poți hrăni și le poți recrea în alt context… așa că aștept cu nerăbdare următoarea căsătorie a unei prietene, pentru un singur lucru… petrecerea de burlăcițe. Oare în ce oraș să o organizăm după părerea ta?

Citește și Cu IQOS la o nuntă de IT-iști: ce păreri mi-am făcut și de ce am luat mâncarea la pachet