Modul în care te îmbraci, te aranjezi și te accesorizezi pentru locul de muncă poate cu adevărat să fie o provocare, la fel ca pentru orice femeie dealtfel, mai ales că acest proces trebuie repetat de cinci ori în fiecare săptămână.

Cum nu poți fi și nici nu ai niciun motiv să fii la curent cu ultimele noutăți din fashion, sunt unele lucruri la care trebuie să rămâi atentă atunci când vine vorba despre look-ul tău la birou. Și asta pentru că impresia lăsată de vestimentația ta poate avea un impact în relațiile profesionale cu cei din jurul tău.

6 cele mai mari greșeli de look pe care trebuie să le eviți la locul de muncă:

  1. Accesorizarea nepotrivită

Una dintre cele mai mari provocări ale accesorizării corecte este proporția. Trebuie în permanență să găsești un echilibru între stilul tău, context și mediul înconjurător, pentru a putea împăca atât gusturile tale, cât și mesajul pe care vrei să îl transmiți mai departe.

Astfel, evită accesorizarea în exces, dar și bijuteriile care ies mult prea mult în evidență la birou și pe care în mod normal le-ai purta la o petrecere sau în alt context mai relaxant. Poți alege un ceas elegant pentru birou, cercei sau un colier discret care să se completeze perfect cu ținuta ta de birou.

  1. În zilele mai reci

Una dintre cele mai mari tentații pe care le poți avea în zilele mai reci din an este să îți iei pe tine un cardigan simplu, îndeajuns de bun cât să scapi de senzația de frig din birou. Însă un cardigan poate da impresia unui look prea casual pentru un context business, motiv pentru care este indicat să îl asortezi cu o bluză elegantă pe care să o porți pe dedesubt. Alături de o pereche de pantaloni de culoare neagră nu vei da greș.

  1. Gențile foarte uzate

Unul dintre cele mai importante accesorii pentru orice femeie într-un mediu de business este geanta pe care o poartă în fiecare zi. Din punct de vedere vestimentar, este important să ai grijă ca geanta să nu pară foarte uzată, același lucru fiind la fel de valabil și în cazul pantofilor.

  1. Imprimeurile

Nu se potrivesc în cazul oricărei persoane și sunt indicate doar ca să pui puțin accent pe vestimentația ta. În niciun caz imprimeurile nu trebuie să devină o parte esențială și ostentativă din aspectul tău general într-un context de business.

  1. Un refresh de look

Look-ul tău general are nevoie din când în când de mici schimbări, fie că vorbim despre o tunsoare nouă, o nouă vopsea de păr sau o schimbare vestimentară care să te pună mai bine în evidență. Astfel de schimbări făcute la un interval regulat pot fi foarte bune în primul rând pentru starea ta de spirit, motiv pentru care ar trebui să apelezi din când în când la ele.

  1. Hainele prea casual sau strâmte

Un mediu business nu este potrivit pentru haine casual sau foarte mulate. Acestea pot fi bune acasă, în weekend, la o petrecere sau în oraș, dar niciodată atunci când te afli într-un context profesional cu alți colegi de muncă sau parteneri.

Sursă foto: Shutterstock / Copyright: javi_indy

Total
20
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*